Massemedier og politisk kommunikation - 2. udgave
- Figur 2.2. Model af massemedieret politisk kommunikation
- Figur 2.4. Partiernes samlede medlemstal
- Figur 2.5. Danskernes politiske interesse
- Figur 2.7. Kommunikative kredsløb der fører til offentligt samtykke
- Figur 3.2. Markeds- og salgsorienterede partier
- Figur 3.3. Markedet for varer og for politik
- Figur 3.4. Molins model over de faktorer, der bestemmer et partis adfærd
- Figur 3.6. Målgrupper efter politiske kriterier
- Figur 3.7. Spinaktiviteter i relation til de fire strategier
- Figur 4.1. David Eastons model af den politiske beslutningsproces
- Figur 4.2. De fem faser i lovgivningsprocessen
- Figur 4.3. Peter W. Kingdons model for dagsordenfastsættelse
- Figur 4.5. Krydspresmodellen
- Figur 5.1. Nyhedsformidling: Udveksling mellem aktører
- Figur 5.2. Nyhedsproduktionens 4 faser
- Figur 5.3. Hierarki over journalistisk arbejde
- Figur 5.4. Reklame- og markedsføringsbureauer, omsætning fra salg af reklameplads/-tid fordelt på me
- Figur 5.5. Antallet af journalister og kommunikationsfolk i Danmark i perioden 1991-2011
- Figur 5. 6. Avisernes vinkling af politik
- Figur 6.2. Danskernes interaktive deltagelse i nyheds- kommunikation
- Figur 7.2. Dimensioner og brug af nyhedsmedier
- Figur 7.3. Benyttelse af nyhedsmedier den seneste uge
- Figur 7.4. Alder og avislæsning på papir
- Figur 7.5. Benyttelse af nyhedsmedier seneste uge i forhold til alder
- Figur 7.6. Uddannelsesniveau og aviser
- Figur 7.7. Holdninger og deres mulige forandringer
- Figur 7.8. De tre dagsordener
- Figur 7.10. Politisk selvtillid og hvorvidt personer ser politik som spil eller substans
- Figur 7.11. Andel som bestemmer sig i valgkampen og vælgernes mobilitet
- Figur 8.1. Væbnede konflikter 1946 til 2010
- Figur 8.3. Temaer dækket af danske medier
- Figur 8.4. Dækning og meta-dækning af WikiLeaks video om drab på civile i Irak
- Figur 8.5. Demokratiets dilemma under krig og kriser
- Figur 9.1. Mål og midler i en terrorhandling
- Figur 9.2. Ændringer i journalistisk vinkling i dækning af islam i perioden 2000-2008 i den engelske
- Figur 9.3. Procentdel af personer, der mener at terrorisme er en af de to vigtigste nationale proble