Forlaget Columbus

Medier og politisk kommunikation

Litteratur - kapitel 3

  • Aagaard, Peter og Blach-Ørsten, Mark (2018): Politisk kommunikation, Hans Reitzels Forlag
  • DECIDIS (2017): DECIDIS Survey 2017, Insight into Danish information practices, IT-Universitetet, København
  • DR Medieforskning (2016): Medieudviklingen 2016, DR
  • Halkier, Bente (2016): ’Nyhedsbrug som handlerum i hverdagen’ i Mark Blach-Ørsten og Ida Willig (red) (2016): Den fælles dagsorden og alle de andre, Samfundslitteratur
  • Habermas, Jürgen (2006): Speech to the International Communication Association, 9. Marts 2006
  • Hansen, Kasper Møller og Tue Pedersen, Rasmus (2014): ‘Campaigns Matter: How Voters Become Knowledgeable and Efficacious During Election Campaigns’, Political Communication, Taylor & Francis Group
  • Hansen, Kasper Møller og Stubager, Rune (red.): Oprør fra udkanten: Folketingsvalget 2015, København: Djøf / Jurist- og Økonomforbundet
  • Hjarvard, Stig (2008): En verden af medier, Samfundslitteratur
  • Hoff, Jens med flere (2016): Internettet og Folketingsvalget 2015, København: Danske Medier
  • Hvass, Jesper (2017): ’Udlændingepolitik skaffede blå blok sejren ved seneste valg’, Jyllands-Posten, 3. april 2017
  • Institut for Menneskerettigheder (2017): Hadefulde ytringer i den offentlige online debat
  • Kern-Jespersen, Rasmus (2017): ’Forsker advarer: Facebook er udemokratisk’, Videnskab.dk
  • Mindshare (2016): Kulturstyrelsens frivillige udbud om mediernes udvikling i Danmark
  • Ohme, Jakob (2017): New media, new citizens? How media exposure in a digital age shapes political participation, SDU University Print
  • Pagh-Schlegel, Peter (2016): ’Ny måling: Etablerede medier kæmper med troværdigheden’, Altinget, 16. marts 2017
  • Slothuus, Rune (2016): Framing og politisk holdningsdannelse i Thomas Olesen (red) (2016): Medier, politik og samfund, Hans Reitzels Forlag
  • Slots- og kulturstyrelsen (2017): Borgernes kilder til viden og nyheder, Kulturministeriet
  • Slots- og kulturstyrelsen (2017): Borgernes kilder til viden og nyheder, Kulturministeriet
  • Slots- og kulturstyrelsen (2015): Sociale medier brug, interesseområder og debatlyst, Kulturministeriet
  • Thomsen, Jens Frølund (2010): Politologi. En introduktion. Hans Reitzels Forlag
  • Togeby, Lise (2004): Man har et standpunkt... Om stabilitet og forandringer i befolkningens holdninger, Aarhus Universitetsforlag
  • Tyson, Lyall (2017): ’5 måder Facebook ændrer dansk politik´, Altinget, forår 2017

Jeg handler som

Skole

Forlaget Columbus

Offentlig institution
(for skolens ansatte)

Privat

Forlaget Columbus

Privatkunde
(privat, studerende
og virksomhed)