![1.2 Simpel kommunikationsmodel](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_1-2_b23510eaa9_csm_logo_1957ec42e6_e297c17d7d.jpg)
![1.3 Model for politisk kommunikation](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_1-3_58122a36ff_csm_logo_1957ec42e6_6669f6f309.jpg)
![1.6 Tidslinje over mediernes institutionelle udvikling](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_1-6_04b2f6e524_csm_logo_1957ec42e6_561072955c.jpg)
![1.8 Ressourcer og regler, som medierne handler ud fra](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_1-8_a207eb8f7c_csm_logo_1957ec42e6_89d1cc3de4.jpg)
![1.9 Kommunikative kredsløb, der fører til offentligt samtykke](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_1-7_182cb33ad1_csm_logo_1957ec42e6_277d5323dc.jpg)
![2.2 De tre mediesystemer](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_2-2_f1650da6aa_csm_logo_1957ec42e6_02dc2073db.jpg)
![2.4 Faser i nyhedsproduktionen](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_2-4_20df7803a0_csm_logo_1957ec42e6_f483e7a34c.jpg)
![2.5 Prioritering af sociale medier på redaktionsmøder](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_2-5_f2f2e7484c_csm_logo_1957ec42e6_2f492c993a.jpg)
![2.6 Hvor får danske medier deres nyhedsbrugere fra](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_2-6_baba8d25ac_csm_logo_1957ec42e6_76a683eb2a.jpg)
![3.2 Hvilke medier bruges til at få nyheder?](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_3-2_d435212582_csm_logo_1957ec42e6_537c2cf0e7.jpg)
![3.3 Danskernes vurdering af forskellige mediers troværdighed](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_3-3_5f521d0965_csm_logo_1957ec42e6_d0d11c9f07.jpg)
![3.4 Hvad er vigtigt at følge med i?](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_3-4_85c20e1873_csm_logo_1957ec42e6_409a9e5d0c.jpg)
![3.5 De tre dagsordener](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_3-5_566289319f_csm_logo_1957ec42e6_f19e43461e.jpg)
![3.8 Optimisternes og pessimisternes syn på nye medier - mulighed eller trussel?](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_3-8_3806db6aca_csm_logo_1957ec42e6_18b6cd4f16.jpg)
![3.9 Hvilken involvering med hvilke emner på sociale medier](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_3-9_3a9b6627c0_csm_logo_1957ec42e6_f9d4f194ce.jpg)
![3.10 Debatvillighed på sociale medier og enighed](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_3-10_8de76cee20_csm_logo_1957ec42e6_2ec74bb159.jpg)
![3.11 Hadefulde ytringer fordelt på emner](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_3-11_2fb3d6c772_csm_logo_1957ec42e6_cada17f6a7.jpg)
![4.1 Molins model over de faktorer, der bestemmer et partis adfærd](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_4-1_941a7e3fe1_csm_logo_1957ec42e6_fb56a5623e.jpg)
![4.2 Kampagnen er rettet mod forskellige vælgergrupper](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_4-2_ec39ac80dc_csm_logo_1957ec42e6_f655269eb6.jpg)
![4.3 Den permanente valgkampagne og de tre vælgergrupper](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_4-3_db11877dd8_csm_logo_1957ec42e6_4acbcf5440.jpg)
![5.2 Eastons model af den politiske beslutningsproces](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_5-2_108a81c5fa_csm_logo_1957ec42e6_209bff440c.jpg)
![5.3 De fem faser i lovgivningen](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_5-3_e37ce29eda_csm_logo_1957ec42e6_dfd8258d8a.jpg)
![5.5 Bytteforhold mellem interesseorganisationer og medier](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_5-5_2efc511837_csm_logo_1957ec42e6_37353681b0.jpg)
![5.6 Dækning af organisationer i Jyllands-Posten og Politiken](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_5-6_bfbc7d25b9_csm_logo_1957ec42e6_ea6ce5627c.jpg)
![5.7 Tænketanke i nyhedsartikler](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_5-7_099f404a27_csm_logo_1957ec42e6_b463b00af8.jpg)
![6.1 Er falske nyheder et problem?](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_6-1_6bc1e960e8_csm_logo_1957ec42e6_c146094e55.jpg)
![6.2 En falsk nyhed kommer til verden: Paven støtter Trump](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_6-2_d2e0e8404b_csm_logo_1957ec42e6_2c32df35ee.jpg)
![6.3 Kan du genkende en falsk nyhed, når du møder den?](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_6-3_2f0dca2a75_csm_logo_1957ec42e6_1d98887b25.jpg)
![7.1 Mediernes dækning af USA's droneangreb](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_7-1_7eaa23bea1_csm_logo_1957ec42e6_c08c9f7b4f.jpg)
![7.2 Mål og midler i en terrorhandling](https://forlagetcolumbus.dk/typo3temp/assets/images/csm_7-2_5a72018700_csm_logo_1957ec42e6_5ed9f1f2a2.jpg)
- 1.2 Simpel kommunikationsmodel
- 1.3 Model for politisk kommunikation
- 1.6 Tidslinje over mediernes institutionelle udvikling
- 1.8 Ressourcer og regler, som medierne handler ud fra
- 1.9 Kommunikative kredsløb, der fører til offentligt samtykke
- 2.2 De tre mediesystemer
- 2.4 Faser i nyhedsproduktionen
- 2.5 Prioritering af sociale medier på redaktionsmøder
- 2.6 Hvor får danske medier deres nyhedsbrugere fra
- 3.2 Hvilke medier bruges til at få nyheder?
- 3.3 Danskernes vurdering af forskellige mediers troværdighed
- 3.4 Hvad er vigtigt at følge med i?
- 3.5 De tre dagsordener
- 3.8 Optimisternes og pessimisternes syn på nye medier - mulighed eller trussel?
- 3.9 Hvilken involvering med hvilke emner på sociale medier
- 3.10 Debatvillighed på sociale medier og enighed
- 3.11 Hadefulde ytringer fordelt på emner
- 4.1 Molins model over de faktorer, der bestemmer et partis adfærd
- 4.2 Kampagnen er rettet mod forskellige vælgergrupper
- 4.3 Den permanente valgkampagne og de tre vælgergrupper
- 5.2 Eastons model af den politiske beslutningsproces
- 5.3 De fem faser i lovgivningen
- 5.5 Bytteforhold mellem interesseorganisationer og medier
- 5.6 Dækning af organisationer i Jyllands-Posten og Politiken
- 5.7 Tænketanke i nyhedsartikler
- 6.1 Er falske nyheder et problem?
- 6.2 En falsk nyhed kommer til verden: Paven støtter Trump
- 6.3 Kan du genkende en falsk nyhed, når du møder den?
- 7.1 Mediernes dækning af USA's droneangreb
- 7.2 Mål og midler i en terrorhandling