Forlaget Columbus
Figur 2.1. Udvikling i andel 15- og 19-årige med høj og lav livstilfredshed. 2009-2021. Procent
Figur 2.2. De fire identitetslag
Figur 2.3. De tre socialiseringsarenaer
Figur 2.5. Frontstage, backstage og middle region.
Figur 2.6. Minervamodellen
Figur 2.7. Det traditionelle samfund
Figur 2.8. Det moderne samfund
Figur 2.9. Udviklingen i fordelingen af befolkningen på by og land
Figur 2.11. Det senmoderne samfund
Figur 2.12. Udviklingen i andel af 0-6-årige børn i daginstitution, 1958-2014
Figur 2.13. Model af Anthony Giddens teori
Figur 2.14. 11-19-åriges oplevelse af personlig frihed. Udvalgte baggrundsforhold, 2021. Procent
Figur 2.15. Henvisninger til Sexologisk Klinik for udredning vedrørende kønsidentitets­forhold,...
Figur 2.16. Hartmut Rosas tre typer af acceleration
Figur 2.17. Andel, der har en høj score på stressskalaen, blandt mænd og kvinder i forskellige...
Figur 2.18. Størstedelen af et ekspertpanel i trivsel mener, at tempoet i uddannelses­systemet har...
Figur 2.19. Unges (16-24-årige) syn på fremtiden, 2021
Figur 2.20. Model over Byung-Chul Hans teori
Figur 2.21. Unge om hvornår de er succesfulde i livet, 2023
Figur 2.22. Andel, der har en lav score på den mentale helbredsskala, blandt mænd og kvinder i...
Figur 2.23. Udvalgte indikatorer for mistrivsel blandt 19-årige drenge og piger, 2021. Procent
Figur 2.24. Reckwitz’s singularitetens tidsalder
Figur 2.25. Sammenligning på sociale medier
Figur 2.26. Andel af danske familier med en PC, mobiltelefon eller smartphone i hjemmet, 1990-2022
  • Figur 2.1. Udvikling i andel 15- og 19-årige med høj og lav livstilfredshed. 2009-2021. Procent
  • Figur 2.2. De fire identitetslag
  • Figur 2.3. De tre socialiseringsarenaer
  • Figur 2.5. Frontstage, backstage og middle region.
  • Figur 2.6. Minervamodellen
  • Figur 2.7. Det traditionelle samfund
  • Figur 2.8. Det moderne samfund
  • Figur 2.9. Udviklingen i fordelingen af befolkningen på by og land
  • Figur 2.11. Det senmoderne samfund
  • Figur 2.12. Udviklingen i andel af 0-6-årige børn i daginstitution, 1958-2014
  • Figur 2.13. Model af Anthony Giddens teori
  • Figur 2.14. 11-19-åriges oplevelse af personlig frihed. Udvalgte baggrundsforhold, 2021. Procent
  • Figur 2.15. Henvisninger til Sexologisk Klinik for udredning vedrørende kønsidentitets­forhold, 2008-2020
  • Figur 2.16. Hartmut Rosas tre typer af acceleration
  • Figur 2.17. Andel, der har en høj score på stressskalaen, blandt mænd og kvinder i forskellige ­aldersgrupper
  • Figur 2.18. Størstedelen af et ekspertpanel i trivsel mener, at tempoet i uddannelses­systemet har medvirket til mistrivsel
  • Figur 2.19. Unges (16-24-årige) syn på fremtiden, 2021
  • Figur 2.20. Model over Byung-Chul Hans teori
  • Figur 2.21. Unge om hvornår de er succesfulde i livet, 2023
  • Figur 2.22. Andel, der har en lav score på den mentale helbredsskala, blandt mænd og kvinder i ­forskellige aldersgrupper
  • Figur 2.23. Udvalgte indikatorer for mistrivsel blandt 19-årige drenge og piger, 2021. Procent
  • Figur 2.24. Reckwitz’s singularitetens tidsalder
  • Figur 2.25. Sammenligning på sociale medier
  • Figur 2.26. Andel af danske familier med en PC, mobiltelefon eller smartphone i hjemmet, 1990-2022

Jeg handler som

Skole

Forlaget Columbus

Offentlig institution
(for skolens ansatte)

Privat

Forlaget Columbus

Privatkunde
(privat, studerende
og virksomhed)